Skip to content
GitLab
Explore
Sign in
Primary navigation
Search or go to…
Project
M
MainApp
Manage
Activity
Members
Labels
Plan
Issues
Issue boards
Milestones
Wiki
Code
Merge requests
Repository
Branches
Commits
Tags
Repository graph
Compare revisions
Snippets
Build
Pipelines
Jobs
Pipeline schedules
Artifacts
Deploy
Releases
Package registry
Container registry
Model registry
Operate
Environments
Terraform modules
Monitor
Incidents
Analyze
Value stream analytics
Contributor analytics
CI/CD analytics
Repository analytics
Model experiments
Help
Help
Support
GitLab documentation
Compare GitLab plans
Community forum
Contribute to GitLab
Provide feedback
Keyboard shortcuts
?
Snippets
Groups
Projects
Show more breadcrumbs
Rendu AR Multiple Devices
MainApp
Repository graph
Repository graph
You can move around the graph by using the arrow keys.
main
Select Git revision
Branches
4
main
default
protected
partial-occlusion
resuming
upgrade-revert-main
4 results
Begin with the selected commit
Created with Raphaël 2.2.0
20
May
19
15
5
2
25
Apr
24
18
17
16
14
11
13
Dec
10
5
Nov
24
Oct
15
8
3
24
Sep
25
Jan
24
17
16
15
30
Jan
28
Nov
12
Aug
11
Edit README.md
resuming
resuming
Edit README.md
Edit README.md
Edit README.md
Edit README.md
Edit README.md
Edit README.md
Vidéo setup pour expe
Code commenté, version déployée
Scene d'expe complète + scene de test
Connexion avec une interface pour le déroulé de l'expe
Génération du jeu de données pour l'expe avec Shuffle
Tentative connexion TCP + screenshots des rendus
Edit README.md
Update wiki + readme
Edit README.md
Update README + wiki
Edit README.md
Ajusté à l'app pour virtual shadows
Shaders nettoyés et commentés
Code commenté + Experimentation V2 avec 2 jeux de test pour démo
Réorganisation + choix d'expe
Scene d'expe V1
Réorganisation code + mise à jour interface
Ajout des shaders/materiaux pout Outline shadow et Gradient Shadow
Nettoyage du projet pour Virtual shadows uniquement + salle de test fonctionnelle (Documentation a faire)
Switch virtual shadow + rotate directional light
Nouvelle scene + interface
reorganisation scene base + ajout shader virtual shadows
Updated readme
partial-occlusion
partial-occlusion
Import MRTK Examples
Add a button to toggle pole visility and add README.md
Add alpha on depthColor and Improve the rendering
Experiment on depth color
Shader works in editor mode
Add Depth Color shaderGraph
Revert "URP Converter"
Revert "Add the DepthChecker shader"
Add the DepthChecker shader
URP Converter
Loading